Saturday, November 27, 2010

I am Superman !!!


什么叫紧张?
哇~紧张是你感觉到你紧张不过你没有能力也无法阻止它,这个就是紧张!!
我做了一件我怎样想我都不敢去做的事,那就是我竟然去了Audition!!
It's totally Amazing!!

Whatever the performance that i couldn't believe in this audition was so damn and stupid, but i faced them!!! I did what i never did before!!!

2 comments:

vaanlim said...

哈哈哈~我是被邀请的说~XDXDXDX

M a r C u s T e y said...

阿虾~被邀请?什么意思?不要跟我讲是有人邀请你去audition?....不可能...不可能....